سقوط میلگرد‌های ساختمان در‌حال‌ساخت یک مصدوم بر جای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) نگهداری موقت از کودک تبعه بی‌سرپرست برای ایرانیان و دیگر اتباع میسر شد برخورد قطار با عابر پیاده جان شهروند ملایری را گرفت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) برخورد خودرو پراید با موتورسیکلت یک مصدوم برجای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) زلزله قم را لرزاند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هشدار: مراقب پشه آئدس باشید| راه‌های پیشگیری از تب دنگی برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی آخرین خبر‌ها از وضعیت زائران ایرانی در گرمای ۵۰ درجه عربستان (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در جاده کلات (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) «آرامش در شهر» سایه افکند| جمع آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر در مشهد یک فوتی در ریزش منزل مسکونی در چناران (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات پلیس تهران بزرگ درباره حادثه جوادیه به‌هم‌ریختگی در پیش‌فروش بلیت قطار‌ها همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
سرخط خبرها

آخرین وضعیت راه‌ها در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی | در محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۶۰۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
آخرین وضعیت راه‌ها در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی | در محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در تعطیلات پیش‌رو به دلیل افزایش حجم تردد در محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس، محدودیت تردد در این محور‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «منصور فخاران» افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (چهارم مرداد۱۴۰۲) تا ساعت ۶ صبح شنبه (هفتم مرداد ۱۴۰۲) از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهدو برعکس ممنوع است.

وی بیان‌داشت: تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه در محور کندوان از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

فخاران گفت: تردد در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه (۶ مرداد) و شنبه (هفتم مرداد) از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، همچنین درصورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه‌داد: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول درباره ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان و هراز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملان مواد سوختی یا فاسد شدنی) از روز چهارشنبه تا شنبه در محور کندوان از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است. همچنین تردد همه تریلر‌ها از چهارشنبه تا شنبه در محور هراز ممنوع است.

وی اضافه‌کرد: تردد همه کامیون‌ها، کامیونت‌ها (به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس‌راه، اجرای محدودیت‌ها کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

منبع:سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->